Bo Basbøll bisættes fredag

Bo Basbøll er gået bort. Han døde onsdag d. 13. Maj og bisættes på fredag i Holbæk.
Vi kommer til at savne ham. Bo var et fantastisk menneske – altid med hjertet på rette sted. Han nåede at betyde meget for mange. Bo var bagmanden bag både fællessang og live-stream af naturvidenskabelige foredrag fra Aarhus Universitet i Kulturhuset No1. Han sad i Fællesskab Tølløses bestyrelse indtil generalforsamlingen i marts, hvor han trak sig af helbredsmæssige årsager.
Familien oplyser:
“På fredag d. 22. Maj bisættes Bo i Margrethe Kapellet, Anders Larsensvej 6, 4300 Holbæk. Det er muligt at komme ind fra kl 12.00 og selve bisættelsen er kl 12.30. Det er en borgerlig handling med musik og tre fællessange, hvorefter Bo bæres ud til rustvognen. Derefter samles alle os, der kan og vil det i “Pause Café ” i Tølløse-Hallen, Sportsvej 2, 4340 Tølløse, hvor vi forhåbentlig kan få et par gode timer sammen.
Mange kærlige hilsner fra Bente
PS Bo ønsker sig ikke blomster. Men meget gerne, at man betænker “Læger uden grænser” eller “Børns vilkår”.