Bo Basbøll bisættes fredag
Bo Basbøll er gået bort. Han døde onsdag d. 13. Maj og bisættes på fredag i Holbæk.
Vi kommer til at savne ham. Bo var et fantastisk menneske – altid med hjertet på rette sted. Han nåede at betyde meget … Read the rest
Bo Basbøll er gået bort. Han døde onsdag d. 13. Maj og bisættes på fredag i Holbæk.
Vi kommer til at savne ham. Bo var et fantastisk menneske – altid med hjertet på rette sted. Han nåede at betyde meget … Read the rest
Alle kultur- og forsamlingshuse er foreløbig lukket indtil den 17. januar 2022. Det gælder også Kulturhuset No1. Det betyder samtidig, at al fællesspisning om torsdagen er sat på pause.
Om vi genåbner efter den 17. januar vil afhænge af de … Read the rest
Det har taget 3 år at få samlet de nødvendige midler til ombygningen.
En halv million kommer fra LAG Midt Nordvestsjælland, som formidler penge fra EU til udviklings af landdistrikterne. https://ec.europa.eu/agriculture/rural-development-2014-2020_da
143.000 kroner kommer fra Lokale og Anlægsfonden, som har … Read the rest
Vi holder lukket i påsken, så der er ikke spisning skærtorsdag den 13.4.
Onsdag den 19.4 kommer the Formænd og spiller i NO1. Alle er velkomne til at komme og synge med. Arrangementet starter kl. 19.30. Vi åbner dørene … Read the rest
31. marts, kl 19.30
Elsker du iørefaldende melodier, du kan synge med på. Tekster du forstår om kærligheden og livet. Smukke ballader at svæve væk til. Og tæt rock’n’roll du kan fyre den af til.
Så kom forbi Kulturmødestedet No1 … Read the rest